“شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری خوزستان، با پشتوانه‌ی عقاید متعالی ایرانیان و اهداف اقتصادی و اجتماعی خود، به مسئولیت‌پذیری به عنوان یکی از اصول بنیادی ارتباط با جامعه تعهد دارد. در این شرکت، ما به عنوان یک نهاد مسئول و پایدار در انجام وظایف اجتماعی و اقتصادی خود به تعهد‌های زیر پایبند هستیم:

1. توسعه مناطق کم‌توسعه: ما به توسعه و رشد اقتصادی مناطق کم‌توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق اعتقاد داریم.
2. حفاظت از محیط‌زیست: ما در تمامی فعالیت‌های خود به حفاظت از محیط‌زیست و کاهش اثرات منفی ناشی از اکتشافات معدنی و صنعتی ملتزم هستیم.
3. حمایت از اقشار آسیب‌پذیر: ما در توسعه برنامه‌ها و پروژه‌هایی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به نیازمندان و محرومان مشغول به کار هستیم.
4. پشتیبانی از فرهنگ و هنر: ما به حمایت از هنر و فرهنگ ایرانی و ایجاد فرصت‌هایی برای افزایش آموزش و ارتقاء سطح فرهنگی در جامعه متعهدیم.
5. مسئولیت‌پذیری مالی: ما در تمام معاملات مالی خود به تجارت با اخلاق و مسئولیت‌پذیری مالی تعهد داریم.

به عنوان شرکتی که با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های موفق و توسعه پایدار، امید به آینده ایرانیان را به جامعه می‌دهد، ما به افتخار مسئولیت‌پذیری و تأثیر مثبت خود در جامعه ایجاد می‌کنیم. ما به ارتقاء شما به عنوان مشتریان، سرمایه‌گذاران و همکاران اعتقاد داریم و تمام تلاش ما در خدمت رشد و پیشرفت کشورمان است.”